Uncover the Essence of Economics with the 2024 Release of Principles of Economics. Dive into the heart of economics with our Principles of Economics 2024 Release. We strip away unnecessary details, focusing on seven core principles that transform students into economic naturalists. Say goodbye to o…
Microeconomics Reimagined: Focused Learning, Maximum Impact Embark on a journey into the world of microeconomics with the 2024 release of Principles of Microeconomics. As economic landscapes evolve, this streamlined approach equips faculty to navigate the intricacies of today's economic challenges …
The 2024 Release of Economics by Dean Karlan and Jonathan Morduch is a transformative update to empower students in reshaping their world. It features a fresh print release, updated eBook/SmartBook, and enriched digital content in Connect® to allow students a seamless transition from page to screen…
The 2024 Release of Microeconomics by Dean Karlan and Jonathan Morduch is a transformative update to empower students in reshaping their world. It features a fresh print release, updated eBook/SmartBook, and enriched digital content in Connect® to allow students a seamless transition from page to s…
The 2024 Release of Macroeconomics by Dean Karlan and Jonathan Morduch is a transformative update to empower students in reshaping their world. It features a fresh print release, updated eBook/SmartBook, and enriched digital content in Connect® to allow students a seamless transition from page to s…
Este texto y los recursos que lo acompañan ofrecen el contenido más importante, en el formato más atractivo posible, con un conjunto completo derecursos digitales para ayudar a los estudiantes con diversos antecedentes académicos y distintas aspiraciones profesionales a aprender la ciencia —y …
La presente edición se actualizó con una variedad de nuevas características, ejemplos y análisis referentes a temas fundamentales y a la responsabilidad social en el marketing; el marketing durante y después de la pandemia, así como sus implicaciones en la experiencia del cliente; …
La presente edición se actualizó con una variedad de nuevas características, ejemplos y análisis referentes a temas fundamentales y a la responsabilidad social en el marketing; el marketing durante y después de la pandemia, así como sus implicaciones en la experiencia del cliente; …
En los próximos capítulos, además de estudiar aspectos fundamentales del emprendimiento, se analizan temas como la creatividad y el marketing, que se constituyen en elementos esenciales para el éxito emprendedor en las actuales condiciones sociales y económicas, particularmente en América Lati…