Digital Marketing: 2024 Release ISE

1264860668 · 9781264860661
Digital Marketing is targeted primarily at undergraduate courses in Digital Marketing. It may also be used in certificate and graduate programs. It is grounded in marketing theory and concepts and adopts a strategic and analytical approach with globa… Leer Más
COP 414,000.00

PRODUCTO DIGITAL EBOOK. NO ES UN PRODUCTO FÍSICO.

Gracias este es un libro electrónico o EBOOK, para poder utilizarlo debes de crear una cuenta en VitalSource Bookshelf esta es una Aplicación Gratis. Una vez que has creado tu cuenta, dentro de la plataforma debes de redimir los distintos códigos que hayas adquirido para poder leer tus libros.
  • Ingresa a tu libro desde cualquier lugar o dispositivo, con acceso a internet o sin acceso.
  • Crear notas, y apuntes en tus lecturas.
  • Puedes realizar búsquedas a los conceptos que necesites de manera rápida y fácil.
  • Ingresa a tu libro desde cualquier lugar o dispositivo, con acceso a internet o sin acceso.
  • Crear notas, y apuntes en tus lecturas.
  • Puedes realizar búsquedas a los conceptos que necesites de manera rápida y fácil.
1: Digital Marketing in a Digital World 
2: Creating Value through Digital Marketing Strategy 
3: Digital Consumer Behavior and Customer Relationship and Experience Management 
4: Website Marketing Strategy 
5: Search Engine Optimization (SEO) Strategy 
6: Search Engine Marketing (SEM) Strategy 
7: Email Marketing Strategy 
8: Social Media and Community Marketing Strategy 
9: Mobile Marketing Strategy 
10: Digital Brand, Trust, and Reputation Management Strategy 
11: Digital Marketing Legal, Ethical, Privacy, and Security Considerations 
12: Trends and the Future of Digital Marketing
Digital Marketing is targeted primarily at undergraduate courses in Digital Marketing. It may also be used in certificate and graduate programs. It is grounded in marketing theory and concepts and adopts a strategic and analytical approach with global examples. The material can be used in any teaching format: in-class, online, and hybrid. Not only does it reference some of the latest digital marketing tools, it also emphasizes current marketing 
trends and shows how these may be applied.